שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

ריכזנו עבורכם שאלות ותשובות נפוצות, כדי להקל עליכם את ההתמצאות באתר ולפשט את תהליך ההזמנה אצלנו.


שאלות ותשובות נפוצות

ניתן לקבל מוצרים מאיתנו באמעות דואר שליחים, בעלות של 19 ש"ח לחבילה (למוצרים קטנים בלבד), או באמצעות דואר שליחים, בעלות של 45 ש"ח, כשזמן האספקה בשיטה זו עומד על עד ל-2 ימי עסקים, כשהמוצרים מגיעים אליכם עם שליח עד לבית או מקום העבודה. במקרים מסוימים, ניתן לתאם אספקה מעבר לשעות העבודה הרגילות, בכפוף לתיאום מראש איתנו, ובהתאם לזמינות השירות ואזור האספקה.

אנו לא מחייבים את הלקוח לפני שבדקנו כי המוצרים שהזמנתם זמינים במלאי – אצלנו או אצל היבואן, וכמובן מהרגע שהם הוזמנו עבורכם. אנחנו לעולם לא מחייבים מראש עבור מוצר שאנחנו לא בטוחים שנוכל לספק, ובמידה ומוצר לא זמין או שהזמינות שלו בעייתית – ניצור אתכם קשר לעדכון ולבדיקה האם תרצו להזמין מוצר אחר או שתרצו לבטל את ההזמנה.

אנו מחזיקים מאות מוצרים במלאי באופן שוטף, אבל לא כדאי להסתמך על כך. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני לבירור זמינות המוצר במלאי, ובמידה והוא לא זמין אצלנו, נוכל לעדכן אתכם מתי הוא יגיע אלינו ומתי נוכל לספק לכם אותו.

ניתן לשלם אצלנו בכרטיס אשראי, במזומן (בתיאום מראש ובהתאם לאזורי החלוקה), או בהעברה בנקאית. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לאופציות תשלום נוספות.

לצערנו מגוון המוצרים בעולם המחשבים הוא עצום, ולא תמיד אנחנו מספיקים לעדכן ולהעלות את כל המוצרים אלינו לאתר. חיפשתם מוצר ולא מצאתם אותו ? אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון או בדוא"ל, או להשאיר לנו הודעה, ואנו נשמח לבדוק עבורכם את זמינות המוצר והמחיר הטוב ביותר שנוכל לתת עבור אותו מוצר.